Kantoorpand, vestigingsadres, Zwijndrecht (Zwijndr…

3331LR Zwijndrecht (Zwijndrecht, ZH) (3969x bekeken)

Omschrijving
Zakelijk vestigingsadres / Vestigingsadres voor uw bedrijf
> 29,00 ex btw PER MAAND
Bent u op zoek naar een Zakelijk vestigingsadres / Vestigingsadres voor uw bedrijf? Bij Gebo Flexoffice bent u aan het goede adres, wij zijn een vertrouwde partner en bieden u een voordelige oplossing. Een zakelijk registratieadres kost bij Gebo Flexoffice 29,00 ex btw per maand. Hiermee zijn wij de goedkoopste aanbieder van Nederland. Gebo Flexoffice verhuurt aan bedrijven een registratieadres. Een registratieadres is altijd gecombineerd met het gebruik van ons Business Center/Coworkcenter. Er worden hiervoor wel aanvullende kosten berekend gebaseerd op het daadwerkelijk gebruik van werkplekken/vergaderruimtes.

U sluit bij ons een basislidmaatschap (Basic Service )af en beschikt daarmee over de volgende mogelijkheden binnen ons Business Center.
- Ons kantooradres mag u gebruiken als vestigingsadres voor uw bedrijf : de kvk zal u vragen om een huurcontract om aan te tonen dat u bij ons een huurovereenkomst heeft afgesloten.
- Onbeperkt gebruik maken van ons werkplekken : maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 bent u welkom op ons Business Center (na reservering). We berekenen aanvullende kosten gebaseerd op het gebruik van uw werkplek, gebruikte kantoorruimte/vergaderruimte, deze kosten kunnen we u per uur, per dagdeel of per dag berekenen.
- Postservice : Uw post (brieven) wordt op ons Business Center ontvangen, gesorteerd en opgeslagen totdat u de post komt ophalen of de post naar u doorgestuurd wordt (per email of met PostNL). Afhankelijk van de met u gemaakte afspraken. Wij ontvangen geen onbetaalde pakketten, tenzij anders met u afgesproken.
Kosten Basic Service 29,00 ex btw per maand
(daadwerkelijk gebruik werkplekken wordt apart gefactureerd)
Voorwaarden
U beschikt niet over een ander adres voor uw bedrijf, Gebo Flexoffice is voor u de enige locatie.
Voordelen
Hieronder een opsomming van de voordelen van het gebruik van ons Business Center
- Professionele uitstraling voor uw bedrijf, klanten ontvangen, zakelijk adres.
- Privacy, concurrenten en cliënten krijgen niet direct uw huis, tuin en auto te zien in google streetview wanneer ze uw bedrijfsnaam intypen.
- Geen langdurige contracten (flex)
- Locatie op afstand
- Kostenbesparing, bedrijven kunnen met een flexkantoor tot wel 60% besparen op hun facilitaire kosten.
- Geen afleiding (denk bijvoorbeeld aan afleiding van thuiswerken)
- Werken in een professionele omgeving
- Sociale Interactie, sociaal netwerk opbouwen
- Reistijdbesparing (fileprobleem) (besparing op bedrijfsautos)
- Alte
atief voor thuiswerken
- Arbeidsproductiviteitstijging
- Betere balans tussen prive en werk mogelijk
- Werktijden flexibeler indelen
- Tijdelijke uitbreiding nodig van uw bedrijf? Flexibel huren bij Gebo Flexoffice.
- Vermindering CO2 uitstoot (maatschappelijk verantwoord ondernemen)
Regelgeving Kamer van Koophandel betreffende 'Virtueel Kantoor'
In de afgelopen jaren was een virtueel kantoor een kantoor waar uw bedrijf gevestigd was maar waar u de eigenlijke werkzaamheden niet uitvoerde, De KVK heeft sinds maart 2013 de regels voor een virtueel kantoor gewijzigd. In het verleden kwam het veel voor dat zogenaamde 'Spook BVs' zich vestigen op een adres van een virtueel kantoor. Om dit soort problemen tegen te gaan controleert de KVK nu of bedrijven die op het business center gevestigd zijn, ook vanaf dit adres haar activiteiten uitvoert. De KVK noemt dit duurzame bedrijfsuitoefening. Dit betekend niet dat ondernemers die zich in het Business Center inschrijven daar permanent aanwezig moeten zijn, maar wel dat degene de mogelijkheid heeft om er permanent aanwezig te zijn.BCT Business Center Twente werkt volgens de regels van de wet, en wij zullen er dan ook voor zorgen dat de eisen die de KVK stelt aan ons Business Center worden nageleefd. Hierdoor kunnen wij onde
emers een stabiele basis bieden.

Tegenwoordig komt het vaak voor dat onde
emers veel onderweg zijn of dat ze niet fulltime met hun bedrijfsactiviteiten bezig zijn. Enkele voorbeelden hiervan:
- Transport (koeriersdiensten, personenvervoer)
- Bouw (schilders, stukadoors, stratenmakers)
- Slapende BV, Lege BV, Pensioen BV, Stamrecht BV
- E-commerce / Webwinkels (parttime)
En zo zijn er nog honderden beroepen te benoemen die niet fulltime op kantoor werken.

Ook kan het uit privacy overwegingen interessant zijn gebruik te maken van de service van Gebo Flexoffice. U kunt uw privéadres scheiden van uw zakelijke activiteiten.

Zolang wij als business center zorg dragen dat u de mogelijkheid heeft om bij ons op het Business Center te werken bestaat er voor u als ondernemer de mogelijkheid om uw bedrijf op ons adres te vestigen. De naam 'Virtueel Kantoor' die door veel Business Centers in het verleden werd gebruikt zal langzaamaan verdwijnen en plaats maken voor een combinatie van Vestigingsadres en Flexwerkplekken.

De Kamer van Koophandel zal zelf onderscheidt moeten maken tussen 'goede' en 'slechte' bedrijven want de tijden zijn verandert en veel bedrijven werken al volgens 'HNW Het Nieuwe Werken' principe.
Inschrijven Registratieadres
Wanneer u uw bedrijf op ons businesscenter wilt inschrijven hebben wij hiervoor de volgende gegevens en de volgende stukken nodig:
- Uittreksel Kamer van Koophandel van uw onde
eming, niet ouder dan 2 maanden.
- Indien u nog niet ingeschreven bent bij de Kamer van Koophandel, de naam van de op te richten onderneming.
- Domeinnaam van de website van de onderneming.
- E-mailadres van de onderneming.
- BTW nummer van de onderneming.
- Telefoonnummer van de onderneming.
- Kopie legitimatie van de bestuurder / directeur van de onderneming.
- Is uw bedrijf een V.o.f., dan de namen en adresgegevens van de vennoten.
- Adresgegevens van de bestuurder / directeur.
- Mobiel nummer van de bestuurder / directeur / vennoten.
- Prive-emailadres van de bestuurder / directeur / vennoten.


Wat zijn we wel?
-Wij zijn er voor de juiste bedrijven/ondernemers in vele zakelijke situaties

Wat zijn we niet?
-Wij zijn geen onderduikadres voor bedrijven in problemen.
-Wij accepteren geen enkele vorm van frauduleuze praktijken.
-Wij ontvangen geen onbetaalde pakketen
- Wij accepteren geen bedrijven met Belastingschulden!!
- Wij accepteren geen bedrijven die op het randje van faillisement staan

Weet u de mogelijkheden van Gebo Flexoffice op de juiste manier te benutten?
Bel of mail ons dan: 078-7508032 / geboflexoffice@gmail.com


Kenmerken
Soort:
Kantoorruimte
Ligging:
Zwijndrecht (Zwijndrecht, ZH)
Adres:
Stationsweg 41
Postcode:
3331LR
Huur/koop:
Te huur
Prijs:
29
Bouwjaar:
1980

Soort:
Kantoorruimte
Plaats:
Zwijndrecht
Prijs:
€ 29
Meer informatie via
Gebo Vastgoed bv

Enkele gegevens ontbreken of zijn onjuist

Het formulier kan nog niet worden verzonden omdat het nog niet helemaal (correct) is ingevuld.


Delen:  


Bedrijfspanden in de regio